Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Regulamin sklepu internetowego LUXURY LIGHTING
ZAMÓWIENIA
1. Zamówienia przyjmowane są za pomocą wypełnionego formularza wraz z koszykiem zakupów.
2. Stroną dokonującą zakupów może być pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna.
3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z wyrażaniem zgody na wykorzystanie danych dla potrzeb realizacji zamówienia oraz z akceptacją niniejszego regulaminu.
4. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę poprzez prawidłowe wypełnienie formularza.
5. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówień nie będą rozpatrywane i realizowane.
6. Po otrzymaniu zamówienia, potwierdzamy poprzez e-meil przyjęcie zamówienia do realizacji. Potwierdzenie zawiera wyszczególnienie zamówionych towarów wraz z ich ceną oraz informację o kosztach wysyłki.
7. Sklep internetowy www.luxury-lighting.pl zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży, zmiany cen towarów oraz modyfikowaniu oferty sklepu. Przedstawiony w sklepie asortyment nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Prezentowane w sklepie ceny są cenami brutto i wyrażone są w złotych polskich.
Ceny produktów nie zawierają kosztów przesyłki.
8. Złożone zamówienie jest równoznaczne z upoważnieniem dla właściciela sklepu internetowego www.luxury-lighting.pl do wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy.
9. Na zakupiony towar wystawiamy fakturę VAT, zakupiony towar jest obiety gwarancją producenta. Produkty wysyłane do Klienta są nowe oryginalnie zapakowane.
10. Z chwilą przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży.
11. Klient jest zobowiązany do rzetelnego i zgodnego z stanem faktycznym wypełniania formularza zamówienia, w przypadku błędnego lub nieprawidłowego wypełnienia wszystkie koszty wynikłe z tego tytułu ponosi kupujący Klient.
12. Anulowanie zamówienia jest możliwe wyłącznie poprzez wiadomość e-meil .Zamówienie jest anulowane, wtedy gdy Klient uzyska informacje, ze wiadomość od Klienta doszła i zamówienie zostało anulowane. W innym przypadku klient zostanie obciążony podwójnymi kosztami związanymi z przesyłką: ze sklepu do Klienta i od Klienta do sklepu.
WYSYŁKA i REKLAMACJE
1. Sklep wysyła zamówione produkty za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Wysyłka możliwa jest tylko na terenie Polski
2. Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone od uszkodzenia i zaginięcia.
3. Z przesyłką dostarczana jest faktura VAT - stanowiąca podstawę do zwrotu lub gwarancji.
5. Zamówiony towar wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych od daty zamówienia..
6. W dniu wysyłki towaru Klient jest informowany o tym fakcie poprzez wiadomość e-mail.
7. W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki za pobraniem, bez wcześniej potwierdzonej rezygnacji z zamówienia koszty z tego tytułu ponosi Klient.
8. Przy odbiorze przesyłki należy w obecności kuriera sprawdzić czy opakowanie z towarem jest oryginalnie zapakowane. W przypadku gdy paczka jest otwarta lub w widoczny sposób uszkodzona, należy spisać w obecności kuriera protokół szkody (odpowiedni druk reklamacyjny posiada przy sobie kurier firmy przewozowej) i nie odbierać przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się ze sklepem.
9. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.
10. Po uznaniu reklamacji reklamowany towar zostanie wymieniony na nowy , naprawiony lub Klientowi zostaną dostarczony nowe komponenty (np. klosze).
Uwaga!
W przypadku uszkodzenia zawartości przesyłki w transporcie protokół reklamacyjny spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji zaistniałych podczas transportu. Druk reklamacyjny posiada przy sobie kurier firmy przewozowej.
PŁATNOŚCI
1. W sklepie luxury-lighting.pl istnieje możliwość płatności za pobraniem, przelewem, kartą płatniczą oraz przez system płatności przelew24.
2. W przypadku płatności za towar za pobraniem - zapłatę za towar wraz z opłatą transportową należy uiścić kurierowi w momencie odbioru towaru. Koszt całkowity za transport i obsługę płatności w tym przypadku wynosi 18 pln.
3. W przypadku opłaty kartą płatniczą oraz przez system przelewy24 koszt transportu wynosi 15 pln.
ZWROTY
1. Klient może dokonać zwrotu towaru w terminie 14 dni od daty dostarczenia produktu ( zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o ochronie niektórych praw konsumentów.) pod warunkiem, że jest nie uszkodzony, oryginalnie zapakowany wraz z kompletem dokumentacji i akcesoriów oraz nie nosi śladów eksploatacji. Do zwracanego produktu niezbędna jest faktura dostarczona wraz z przesyłką.
2. Od umowy odstąpić może jedynie Klient mający status konsumenta w myśl art. 22[1] kodeksu cywilnego, czyli osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
3. Pełen zwrot pieniędzy za towar będzie uznany w przypadku odesłania pełnowartościowego towaru (na koszt Klienta) wraz z numerem własnego rachunku bankowego na który zwrot ma być wykonany. Zwrot towarów produkowanych pod zamówienie Klienta lub dotyczący zmian specyfikacji towaru nie jest możliwy.
4. Zwrot pieniędzy następuje tylko w formie przelewu po otrzymaniu zwrotu towaru wraz z w/w dokumentami.
5. W przypadku wysłania towaru w stanie nie nadającym się do dalszej sprzedaży zwrot zostanie odesłany do Klienta na jego koszt. Należy zabezpieczyć odsyłany produkt starannie. Produkt musi być zwrócony w takim stanie w jakim został dostarczony. Tylko produkty nieuszkodzone w transporcie zwrotnym mogą być kwalifikowane do procedury zwrotnej.
6. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem
7. Adres dla zwrotu: Luxury Lighting Joanna Walewska, Goławin 53c, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, NIP5262215260.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Wszystkie dane, które Klienci przesyłają za pomocą formularzy sklepu luxury-lighting.pl są chronione zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Dane te nie ulegają przetwarzaniu w jakichkolwiek innych celach niż realizacja zamówień lub reklamacji.
Kupujący ma na żądanie pełne prawo wglądu, poprawienia lub usunięcia swoich danych z bazy sklepu www.luxury-lighting.pl zgodnie z ustawą "o świadczeniu usług drogą elektroniczną" z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz. U. Nr 144, poz. 1204).
W przypadku gdy Klient nie zadysponuje usunięcia swoich danych, będą one przechowywane z zachowaniem wszelkich obowiązujących norm poufności do czasu realizacji kolejnego zamówienia lub przesłania dyspozycji usunięcia.